Kjære kunder, For å kunne tilby best mulig service og rettferdig behandling til alle våre kunder, ber vi deg lese og respektere følgende regler.
​​
​
​
1. BESTILLING OG AVBESTILLING AV TIMER
-
Timer kan bestilles personlig, via telefon, sosiale medier eller online booking.
-
Avbestilling eller endring av time må skje senest 24 timer før avtalt behandling.
-
Ved avbestilling senere enn 24 timer før behandlingen, eller ved manglende oppmøte, vil full pris for behandlingen bli belastet.
-
Dersom du har bestilt flere behandlinger, men ønsker å gjennomføre kun én, må dette også meldes senest 24 timer i forveien. Ellers belastes du for hele den opprinnelige bestillingen.
2. FORSINKELSER
-
Ved forsinkelse på 15 minutter eller mer, regnes det som en ubenyttet time og full pris må betales.
-
Ved mindre forsinkelser kan behandlingstiden bli forkortet.
​
3. REPARASJON AV NEGLER
-
Reparasjon av negler er gratis innen 14 dager etter behandlingen. Etter 14 dager gjelder vanlig pris i henhold til prisliste.
4. HYGIENE OG TRYGGHET
-
Ved smittsomme sykdommer eller hudforandringer som kan utgjøre en risiko, har behandleren rett til å avvise behandlingen.
-
Alt utstyr blir sterilisert i henhold til gjeldende hygienestandarder.
5. BETALING
-
Vi aksepterer betaling med kort, kontant eller Vipps.
-
Ved sen avbestilling eller manglende oppmøte, må utestående beløp betales før ny time kan bestilles.
6. GAVEKORT
-
Gavekort er gyldige i 12 måneder fra kjøpsdato.
-
Dersom gavekortet ikke brukes innen gyldighetsperioden, kan det benyttes i inntil 6 måneder etter utløp, men da kun 50 % av den opprinnelige verdien.
-
Gavekort kan ikke byttes mot kontanter.
​
7. REKLAMASJONER
-
Reklamasjoner på behandlinger aksepteres inntil 14 dager etter behandlingsdato. Alle reklamasjoner vurderes individuelt innen 7 virkedager. ​
Takk for forståelsen og samarbeidet!
Hilsen Stabekk Hudklinikk







